عنوان پاپان نامه: بررسی و مطالعه ی تأثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت مزدا یدک این پایان نامه در 177 صفحه نگارش شده است فهرست : گفتار اول: طرح پژوهشی مقدمه موضوع پژوهش بیان مسأله اهمیت و علتهای انتخاب موضوع هدفهای پژوهش پیشینه ی پژوهش فرضیه های پژوهش کاربردهای پژوهش قلمرو پژوهش روش و نوع پژوهش تعریف عملیاتی متغیرها گفتار دوم: ادبیات موضوع مبانی نظری مقدمه کیفیت خدمات فرمولهای کیفیت مدیریت کیفیت فراگیر ابعاد کیفیت و کیفیت خدمات مقیاس ...