پروژه با عنوان تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری در فرمت ورد در 112 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: اهداف یادگیری تعریف فرهنگ ارتباط فرهنگ با تصمیمات بازار یابی ویژگی های فرهنگ ارزش های فرهنگی آمریکا فردگرایی تساوی فعالیت پیشرفت ودستیابی کفایت وکیفیت تسلط بر محیط موقعیت مذهبی و اخلاقی انسان بودن مفید بودن مادی گرایی تقابل اجتماعی وهماهنگی آیا ارزش ها بررفتار مشتری تأثیرمی گذارد؟ ارزشهای نهایی ارزش های مفید (آلتی) حالات راهنمایی احترام شخصی واقع ...