فاایل WORD سال انتشار: ۱۳۹۳ محل انتشار: کنفرانس مدیریت، تحول و نوآوری در توانمندسازی مدیریت 17 صفحه چکیده مقاله: مدیریت روابط مشتری یکی از جنبه های اجرایی مهم مدیریتی است که نکته جالب و مهمی را برای درک فعالیت بازاریابی در بر دارد. مدیریت روابط مشتری نه فقط بخاطر پیچیدگی هایش بلکه به خاطر رواج گسترده آن در دامنه وسیعی از مفاهیم مدیریتی یک موضوع تحقیقاتی مهم در بین محققین و پژوهشگران به حساب می آید. هدف از نگارش مقاله حاضر ارائه مدلی به منظور نشان دادن تاثیر تکنولوژی مدیریت روابط مشتری بر ...