راه های کم ترافیک بخش عمده ای ازشبکه های جاده ای هرکشور را بخود اختصاص میدهند راه های روستایی و راه های فرعی منتهی به راه اصلی راه کم ترافیک محسوب میشوند باتوجه به اینکه معمولا درساخت این قبیل ازراه ها ازمصالح با کیفیت پایین استفادهمیشود درنتیجه زودتر اززمان پیش بینی شده دچاراسیب و حتی اضمحلال میشوند همچنین به دلیل زیاد بودن فواصل حمل و مسائل اقتصادی امکان استفاده ازمصالح مرغوب و استاندارد توجیه پذیرنمی باشد بنابراین ازمصالح محلی با کیفیت پایین برای ساخت این قبیل راه ها استفادهمیشود درنتیجه اصلا ...