
مقاله با عنوان بررسی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش و نقش آن در تجارت الکترونیک به صورت کامل و با فرمت پی دی اف چکیده: تحقیق و توسعه مداوم، مطالعه محصولات جدید و بهبود یافته به عنوان شرط بقا، موفقیت و کسب مزیت رقابتی شرکت ها در بازار رقابت محسوب می شود. در فرآیند توسعه محصول مقدار زیادی از دانش سازمانی ایجاد، ذخیره، بازیابی و مورد استفاده قرار می گیرد و "دانش" به عنوان عامل مهمی در کاهش عدم اطمینان در این فرآیند و موفقیت عملکرد محصولات جدید محسوب می شود. "مدیریت دانش" نیز یک رویکرد کل نگر ...