چکیده: امروزه با ورود مدیریت ارتباط با مشترکین و طرحهای تکریم ارباب رجوع به عرصه شرکت های دولتی، بررسی رضایت مندی مشترکین و تخصیص بهینه منابعبه مشکلات آنها، به یکی از دغدغه های اصلی در این حوزه تبدیل شده است. امروزه مشترکین سازمانهای دولتی به عامل بسیار مهم و حیاتی در هدایتمدیران، سیاست گذاران و حتی محققان و نوآوران مبدل گشته اند. به همین دلیل سازمان های دولتی نیز همانند شرکت های خصوصی نیاز دارند مسائل مشترکینخود را بشناسند و برای آنان برنامه ریزی کنند. در این پژوهش که از حیث هدف، کاربردی و از ...