مقدمه این تحقیق با هدف بررسی رابطه بین شاخص های فرهنگ سازمانی رابینز و تسهیم دانش در شرکت لبنی کاله آمل می پردازد. پژوهشهایی که در این زمینه انجام شد به پیشنیاز بودن فرهنگ و تسهیم دانش در توسعه محصولات و خدمات اشاره دارند. سازمان برای اینکه بتواند دانش را در کل سازمان تسهیم کند باید به فرهنگ سازمانی توجه کند و با توجه به اینکه زکات دانش، انتشار آن است باید با آموزش این فرآیند آنرا در فرهنگ نهادینه ساخت. یک تحقیق سوال زیررا پیگیری می کند: آیا یک وابستگی بین انواع فرهنگ سازمانی وعوامل ...