
افزایش هزینه های مربوط به ساخت برندهای جدید،فروشندگان را ترغیب می کند تا در قالب بسط و توسعه برند،مسیر جایگزینی برای معرفی محصولات جدید اتخاذ نمایند.در حالی که تحقیقات وسیعی در حوزه ی درک و شناسایی پیچیدگی های مربوط بهه بسهط برنهد در کههورهای غربی انجام شده است ولی در زمینه کاربرد آن در کهورهای در حال توسعه از جمله هند بررسی های انهدکی وجهود دارد.ههدز از معالعهه ی در هنهد مهی باشهد.ااتعات اولیهه از )CPGs حاضر شناسایی عوامل موثر بر موفقیت بسط برند کالاهای بسته بنهدی شهده مصهرز کننهده بین 738 نفر ...