
بررسی فنی و اجرایی استفاده از بتن خودتراکم و معمولی در اجرای دال درجا (اسلب تراک) خط 2 قطار شهری مشهد چکیده: به طور کلی میتوان ساخت و اجرای خطوط بدون بالاست (اسلب تراک ) را به سه دسته سیستمهای بدون بالاست درجا، پیشساخته و ترکیبی تقسیم نمود که در روش اول، تمام اجرای دال بتنی به صورت یک پارچه و درجا انجام میگیرد. روش دوم و سوم، از انواع قطعات پیش ساخته نظیر تراورس، بلوک، کوپلاژ و ... استفاده میشود؛ سپس توسط بتن ریزی تکمیلی دال بتنی، در روش دوم به صورت پیش ساخته و در روش سوم به صورت د ...