چکیده: ارزیابی عملکرد نیروی انسانی فرایندی بسیار مهم و از حساس ترین مسائل مسؤلان، در سازمان می باشد. امروزه هدف ارزیابی، راهنمایی و ارشاد کارکنان برای مشارکت گروهی به منظور افزایش اثربخشی و کارایی سازمان است. در نظام ارزیابی با بازخورد 360 درجه، هدف این است که با جستجوی بازخورد از منابع متنوع همچون رؤسا، همقطاران، زیردستان، اعضای گروه، مشتریان، و تامین کنندگان، اطلاعات دقیق تر و متنوع تری درمورد عملکرد کارکنان به آنها داده شود. امروزه سازمانها باید به دنبال یک روش ارزیابی مبتنی بر منابع ...