پارس فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

پارس فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

ابزارهای چهارگانه تصمیم گیری صحیح در فروش

فروش یکی از عوامل زیرمجموعهٔ بازاریابی است، به عبارتی فروش انتهائی ترین عملیات بازاریابی در یک معامله است ولی در عین حال شروع یک رابطهٔ بلندمدت با مشتریان است. در شکل گیری این رابطهٔ بلندمدت، به نحوی که منجر به پیوند دائمی با مشتریان بشود مهندسی تمامی عملیات (اعم از موفق و ناموفق) ضروری است. انسان های موفق پیروزی ها و شکست های خویش و سازمانشان را مورد ارزیاب و تجزیه تحلیل قرار داده تا در مسیر یادگیری برای آینده گام بردارند. یکی از بهترین معلم ها برای انسان یادگیرنده و سازمان یادگیرنده، یادگیری ا ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.