![](http://mehrfa.sellfile.ir/prod-images/151204.jpg)
این مطلب از مطالب آزاد موجود در اینترنت جمع آوری شده است و در مورد بازاریابی بین الملل و راهکارهای ورود به بازار بین المللی و در 25 صفحه می باشد و در زیر قسمتی از متن آورده شده است :
چکیده
امروزه شرکتها صرف نظر از زمینه فعالیت خود )اعم از تولیدی و خدماتی( برای موفقیت و بقای خود در بازارهای رقابتی و به شدت در حال تغییر جهانی ، نیازمند ارائه ارزش بیشتر به مشتریان خود میباشند؛ ارائه ارزش بیشتر از طریق خلق و کسب مزیت رقابتی پایدار امکانپذیر می باشد؛ خلق و کسب مزیت رقابتی پایدار در بازارهای بین الم ...