نویسندگان: محمد کاظمی ، تیمور توکلی هشجین ، غلامحسن نجفی ، سیامک علیزاده نیا
خلاصه مقاله:
توجه به گسترش استفاده از موتورهای مختلف با مورد کاربرد متنوع و به منظور بهبود و اصلاح قطعات آن، دانستن شرایط کاری و نیروهای اعمال شده بر آن ها جزء پارامترهای اولیه در طراحی محسوب می شوند. یکی از اجزای اصلی موتور، مکانیزم لنگ آن می باشد که در آن حرکت رفت و برگشتی پیستون به حرکت دورانی می للنگ تبدیل م یگردد. به منظور بررسی وضعیت دینامیکی م وتور و تعیین نیروهای اعمال شده بر قسمت های مختلف مکانیزم، نیاز به ...