پارس فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

پارس فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

پروژه بررسی عوامل مؤثر پذیرش تجارت الکترونیک بر تبیین استراتژی بازاریابی در بنگاه‌های کوچک

بررسی عوامل مؤثر پذیرش تجارت الکترونیک بر تبیین استراتژی بازاریابی در بنگاه‌های کوچک مطالعه موردی: شرکت‌های شهرستان شبستر چکیده در دنیای امروز اینترنت نقش اصلی را در تجارت ایفا می‌کند. یکی جدیدترین مسائل در تجارت، بنگاه‌های کوچک (SME) هستند چون این بنگاه‌ها از لحاظ منابع مالی نسبت به سایر بنگاه‌ها ارجحیت در تأسیس دارند و از لحاظ توان کسب بازار، فروش و ... با دیگر بنگاه‌ها تفاوت ندارند. امروزه با تغییر تکنولوژی بازارهای متفاوتی تحت عنوان بازارهای اینترنتی و ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.