جزوه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری رشته کارشناسی : فناوری اطلاعات تعدادصفحات: ۵۲صفحه استفاده از تکنیک های مدیریت ارتباط با مشتری به کسب و کار ها کمک می کند تا نسبت به رفتارمشتریان آگاهی یافته و عملیات تجاری را طوری تغییر بدهید تا در مسیر خدمت به مشتری قرار گیردبرای سود آوری، باید به دنبال روابط بلند مدت و فروش های طولانی مدت بود و به فروش های مقطعیاکتفا نکرد. مدیریت روابط با مشتریان عبارت است از : مجموعه گام هایی که به منظور ایجاد، توسعه، نگهداری و بهینه سازی روابط طولانی مدتو ارزشمند بین ...