پرسشنامه استاندارد سنجش کیفیت خدمات درنظام بانکی پرسشنامه استاندارد سنجش کیفیت خدمات درنظام بانکی شامل 21گویه می باشد . تعریف مفهومی متغیر پرسشنامه تعاریف متعددی از کیفیت خدمات به دلیل مفروضات نظری متفاوت وجود دارد. برای مثال بیتنر و هابرت،کیفیت خدمات را به عنوان قضاوت مصرف کننده درباره کل برتری های محصول یا برداشت کلی مصرف کننده از حقارت یا اولویت نسبی سازمان و خدمات آن تعریف کرده اند(صفایی و همکاران،1390). مقیاس پرسشنامه این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا مخالفم،1؛ مخالفم ...