پارس فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

پارس فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تأثیر تبلیغات بازرگانی در عصر ارتباطات برای کالاهای گوناگون

          چکیده : در این مقاله تحقیق براساس مقالات اینترنتی صورت گرفته که در آن تأثیر تبلیغات در عصر ارتباطات مورد تحقیق قرار گرفته است.امروزه بحث فروش کالا که در نتیجه آن سود دهی بنگاه بالا رود. برای اینکه یک بنگاه بتواند کالای خود را بفروشد باید بتواند که کالای خود را معرفی نماید. هر چه که کالا بهتر معرفی شود بدون توجه به کیفیت کالا می شود فروش آن کالا را بالا برد. برای تبلیغ کالاها باید به گونه ایی عمل شود که آن کالا برای شخص، خاطرات خوشی را به یاد آورد، نه آنکه باعث ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.