مسأله لرزه خیزی کشور ایران بر کسى پوشیده نیست. مدارس از جمله مراکزى مى باشند که به جهت عملکرد آنها و جمعیت زیادى که همه روزه در خود جاى مى دهند، جزو ساختمانهاى پراهمیت محسوب مى گردند. در این مقاله ، وضعیت آسیب پذیرى لرزه اى مدرسه ابتدایى کیانوش ، واقع در شهرک دولت آباد در شهرستان کرمانشاه که محله اى با بافت فرسوده مى باشد، از دید سازه اى و غیر سازه اى و نیز از نظر عملکردى و آمادگی مسئولین مدرسه و دانش آموزان در مواجهه با زلزله ، مورد مطالعه قرار گرفته است. روش تحقیق به صورت توصیفى و میدانى بوده ...