پارس فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

پارس فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

میزان آشنائی مدیران با مفهوم ارتباطات یکپارچه بازار یابی IMC

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات369   فهـرسـت عنوان‌ صفحهچکیده مقدمه‌ فصل‌ اول‌: کلیات‌ 1-1-‌ بیان مسئله‌ ‌ 52-1ـ اهمیت تحقیق 53ـ1ـ اهداف‌ تحقیق ‌ 14ـ1ـ فرضیه‌های‌ تحقیق‌ 115ـ1ـ جامعة‌ آماری‌ 116ـ1ـ روش‌ تحقیق‌ 157ـ1ـ تکنیک‌ جمع‌آوری‌ اطلاعات‌ (ابزار پژوهش‌) 168ـ1ـ روش‌ تجزیه‌ و تحلیل‌ اطلاعات‌ 169ـ1ـ موانع‌ تحقیق‌ 1710-1-پیشینه تحقیق 17 11-1- ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.