پارس فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

پارس فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

بررسی تاثیر رقابت در بازار محصول بر مدیریت واقعی سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

چکیده: پژوهش حاضر به بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر مدیریت واقعی سود شرکت­های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می­پردازد. برای دستیابی به این هدف، شاخص­های هرفیندال- هیرشمن (964)، لرنر (1934) و لرنر تعدیل شده (1958) به عنوان معیارهای رقابت در نظر گرفته شده­اند در حالی­که برای ارزیابی مدیریت واقعی سود از مدل دیفوند و پارک (2001) استفاده شده است. در این پژوهش 56 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بازه­ی زمانی 1382-1391 با روش حذف سیستماتیک ساده انت ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.