پارس فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

پارس فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

تاثیر رقابت در بازار محصول بر مدیرت واقعی سود

• مدیران در مواجه با رقابت فزاینده به دنبال سود بیشتر، ممکن است وسوسه شوند و دست به دستکاری سود برای به دست آوردن قدرت بازار و سوء استفاده از آن نمایند. • اگر رقابتی در بازار وجود نداشته باشد، ادامه حیات آن با مشکلاتی روبرو خواهد شد عدم توانایی در کنترل رقابت می­تواند لطمه­های خیلی بدی را وارد کند و به جای پیشرفت، پسرفت را رقم خواهد زد . • رقابت به عنوان عامل مؤثری مطرح است که فعالیت­های تأمین مالی،  سرمایه­گذاری و توزیع وجوه نقد آنها را تحت ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.