پارس فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

پارس فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

مصاحبه با رسول تربت جو کارآفرین برتر

سید رسول تربت جو هستم . متولد اسفند ماه سال 51 در تهران. لیسانس موسیقی دارم و آن را از رشته های درونی خودم می دانم  . موسیقی و رقص از علایق من بوده و به نواختن پیانو مسلط هستم. شوخ طبع و اجتماعی ام و از ارتباط با افراد موفق لذت می برم . ریسک پذیرم و دیگران برای توصیف من از کلماتی مثل با دل و جرات و سمج استفاده می کنند. بیش تر اوقات فراغتم را به تفکر، برنامه ریزی ، مطالعه و وب گردی اختصاص می دهم .  در ایده پردازی، کاراجرایی و همچنین رهبری توانمند هستم. ایده ی استارت آپی من صفحه وب برای ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.