پارس فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

پارس فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

بررسی ابعاد مصرفگرایی در مجلات زن روز منتشر شده در سال 91

چکیده این تحقیق با استفاده از روش  تحلیل محتوی به بررسی جامعه شناختی « بررسی ابعاد مصرف‌گرایی در مجلات زن روز منتشر شده در سال 91 » می­پردازد. هدف کلّی از انجام این تحقیق تحلیل محتوی  آگهی های تبلیغاتی مجلات زن روز از نظر مصرف گرایی در سال91واهداف فرعی شامل بررسی رابطه بین1- مدگرایی و میل برای به روزشدن 2- مصرف مبتنی بر ایجاد نیازهای کاذب 3- مصرف منفعلانه 4- مصرف تنوعی 5- مصرف متظاهرانه 6- مصرف طبقه ای و 7- مصرف هویتی بامصرف گرایی بوده است.دراین راستا بامراجعه به ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.