پارس فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

پارس فایل

مرکز دانلود انواع فایل های دانشجویی و دانش آموزی(تحقیق,پاورپوینت,پروژه,مقاله,فایل فلش و ...)

آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند با توجه به نقش میانجی آگاهی از برند

فهرست مطلب چکیده 1 فصل اول : 2 کلیات تحقیق.. 2 1-1- مقدمه. 3 1-2- بیان مساله. 3 1-3- ضرورت تحقیق. 6 1-4- اهداف تحقیق. 7 1-4-1- اهداف کلی تحقیق. 7 1-4-2- اهداف  ویژه تحقیق. 7 1-5- فرضیات تحقیق. 7 1-5-1- فرضیات کلی تحقیق. 7 1-5-2- فرضیات ویژه تحقیق. 8 1-6- قلمروی تحقیق. 8 1-7- تعریف متغیرهای تحقیق. 9 1-7-1-تعریف مفهومی متغیرهای تحقیق. 9 1-7-2- تعریف عملیاتی متغیرهای تحقیق. 10 فصل دوم : 11 مبانی نظری تحقیق.. 11 2-1- مقدمه. 12 2-2- مفهوم بازاری ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.